dr Natalia Szozda
Uniwersytet Ekonomiczny
Research & Engineering Center sp. z o.o.
O projekcie
Głównym celem współpracy jest przygotowanie modelowego, efektywnego systemu zarządzania przepływem informacji w komunikacji interpersonalnej i marketingowej.
Komunikacja marketingowa będzie rozpatrywana jako proces przekazywania informacji podmiotom zewnętrznym. Analizie zostaną poddane takie aspekty jak: źródło, komunikat, kanał komunikacji, odbiorca oraz proces kodowania i dekodowania.
Kolejny etap to badanie komunikacji interpersonalnej, gdzie analizowany będzie stopień zaspokojenia potrzeb informacyjnych interesariuszy procesu. W tym obszarze zostaną poruszone zagadnienia dotyczące wymiany informacji pomiędzy uczestnikami procesu, do których można zaliczyć przede wszystkim pracowników firmy REC Global oraz klientów i partnerów.
Wyniki zaproponowanych usprawnień będą oceniane w kontekście efektywności systemu komunikacji marketingowej i interpersonalnej, a miernikiem będzie szybkość oraz jakość informacji.