wroclaw.pl strona główna Akademicki Wrocław – studia i uczelnie wyższe we Wrocławiu Akademicki Wrocław - strona główna

Infolinia 71 777 7777

12°C Pogoda we Wrocławiu
Ikona powietrza

Jakość powietrza: umiarkowana

Dane z godz. 11:10

wroclaw.pl strona główna

Reklama

  1. wroclaw.pl
  2. Akademicki Wrocław
  3. WCA
  4. Miejski Program Wsparcia "MOZART"
  5. III edycja programu MOZART (2014/2015)
  6. dr Marcin Haberla - Reserveo: Opracowanie strategii marketingowej z wykreowaniem oferty usług medycznych miasta Wrocławia dla Reserveo Nowe usługi dla turystyki medycznej

dr Marcin Haberla - Reserveo: Opracowanie strategii marketingowej z wykreowaniem oferty usług medycznych miasta Wrocławia dla Reserveo Nowe usługi dla turystyki medycznej

Przedmiotem projektu jest opracowanie strategii marketingowej dla Reserveo. Nowe usługi dla turystyki medycznej Sp. z.o.o. uwzględniającej opracowanie wspólnej oferty podmiotów rynku medycznego, ze szczególnym uwzględnieniem w tej współpracy powiązań kooperacyjnych.

Reklama

dr Marcin Haberla

Uniwersytet Ekonomiczny

Reserveo Nowe usługi dla turystyki medycznej

O projekcie

Celem głównym projektu jest przygotowanie w ramach strategii marketingowej oferty skierowanej do cudzoziemców, korzystających z usług medycznych w Polsce, a tym samym zwiększenie liczby osób odwiedzających i korzystających z tego rodzaju usług we Wrocławiu i w województwie dolnośląskim.

Projekt rozpocznie przeprowadzenie kompleksowego badania dotyczącego zainteresowania turystyką medyczną wśród obcokrajowców, poznanie ich oczekiwań względem oferty medycznej wraz z analizą danych zastanych. W ramach badania wskazane zostaną najistotniejsze czynniki wpływające na wybór miejsca wyjazdu oraz rzutujące na poziom satysfakcji i preferencji. W ramach tego działania nastąpi wstępne szacowanie zapotrzebowania na ofertę instytucji medycznych we Wrocławiu i w województwie dolnośląskim wśród klientów zagranicznych.

Na podstawie zgromadzonych danych zostanie przygotowana strategia marketingowa dla firmy Reserveo Nowe usługi dla turystyki medycznej Sp. z.o.o.. W opracowanej strategii wskazane zostaną m.in. formy promocji usług medycznych świadczonych na rzecz określonych zagranicznych grup klientów. Wskazane zostaną działania zrzeszeniowe, których celem jest doprowadzenie do zaoferowania wspólnej oferty podmiotów medycznych na świadczenie usług medycznych klientom zewnętrznym.

Pozyskane informacje stanowić będą wsparcie dla spółki oraz przyczynią się do poprawy jakości wykorzystania oferowanych usług medycznych, koordynacji oferty podmiotów działających w sektorze usług medycznych uwzględniając przy tym oczekiwania klientów.

Reklama

Powrót na portal wroclaw.pl