wroclaw.pl strona główna Akademicki Wrocław – studia i uczelnie wyższe we Wrocławiu Akademicki Wrocław - strona główna

Infolinia 71 777 7777

9°C Pogoda we Wrocławiu
Ikona powietrza

Jakość powietrza: umiarkowana

Dane z godz. 09:15

wroclaw.pl strona główna

Reklama

  1. wroclaw.pl
  2. Akademicki Wrocław
  3. WCA
  4. Miejski Program Wsparcia "MOZART"
  5. V edycja programu MOZART (2016/2017)
  6. Dr Barbara Mróz-Gorgoń - ZABERD:Strategia zwiększenia efektywności działań rozwojowych ZABERD S.A. poprzez zastosowanie nowoczesnych działań komunikacyjnych i marketingowych oraz innowacja w kreowaniu świadomości marki – branding na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego.

Dr Barbara Mróz-Gorgoń - ZABERD:Strategia zwiększenia efektywności działań rozwojowych ZABERD S.A. poprzez zastosowanie nowoczesnych działań komunikacyjnych i marketingowych oraz innowacja w kreowaniu świadomości marki – branding na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego.

Tomasz Wysocki,

Zakład Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego ZABERD S.A., spółka zajmująca się w sposób kompleksowy utrzymaniem oraz budową infrastruktury drogowej.

Reklama

 Dr Barbara Mróz-Gorgoń

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

 

W obliczu wzmożonej konkurencji, nowych trendów w zachowaniach konsumentów oraz skokowych zmian technologicznych popularność zasadniczo zyskuje teza, że jedynym źródłem trwałej przewagi przedsiębiorstwa jest jej zdolność adaptacyjna, a skuteczne zarządzanie musi być prowadzone w sposób dynamiczny w oparciu o przemyślaną strategię, co ukazuje, jak istotny jest ten dokument.

Przedmiotem projektu i stażu będzie opracowanie formalnej długoterminowej strategii (w tym marketingowej i komunikacyjnej) firmy ZABERD S.A. zwiększającej zarówno ilość klientów i zamówień oraz poziom zatrudnienia firmy, jak i budowa świadomości marki  (branding), w oparciu o koncepcję marketingu społecznego, wśród mieszkańców miasta Wrocławia, a także firm związanych z budową i utrzymaniem infrastruktury drogowej na terenie Wrocławia i całej Polski.

Celem projektu jest przygotowanie, w oparciu o analizy otoczenia zewnętrznego, jak i wewnętrznego firmy (przy wykorzystaniu instrumentarium z zakresu nauk zarządzania) dokumentu strategii oraz zwiększenie efektywności działań firmy ZABERD S.A. podejmowanych w obszarze rozwoju oferty i komunikacji marketingowej firmy, w tym kreowanego wizerunku marki (brandingu), co wzmocni jej wartość. Celem projektu jest również transfer wiedzy praktycznej na podłoże uczelni o profilu ekonomicznym.

Proponowana formuła rozwoju ZABERD S.A. i realizacja niezbędnych innowacji w komunikacji z odbiorcami wpłynie korzystnie na jakość Systemu Informacji Marketingowej, co wygeneruje poprawę pozycji firmy na rynku oraz umożliwi zwiększenie skali działalności poprzez zwiększoną ilość wykonywanych usług i poszerzenie ich spektrum. Efektem będzie wygenerowanie i/lub wzmocnienie świadomości marki wśród odbiorców, co będzie mieć ogromne znaczenie w utrzymywaniu pozycji konkurencyjnej oraz sprzyjać będzie pozyskiwaniu nowych pracowników.

Realizacja projektu stanowi ciekawe wyzwanie dla naukowca, którego obszar zainteresowań skupiony jest wokół budowy wartości marki i strategii przedsiębiorstwa zarówno w aspekcie teoretycznym, jak i praktycznym.

Reklama

Powrót na portal wroclaw.pl