dr Teresa Kupczyk,
Wyższa Szkoła Handlowa
Work Service S.A.
Przedmiot badań
- Kluczowe kompetencje kadry kierowniczej najwyższego szczebla na potrzeby realizacji strategii rozwoju grupy kapitałowej Work Service S.A. (na podstawie badań literaturowych i opinii badanej kadry kierowniczej).
- Kompetencje kadry kierowniczej najwyższego szczebla Work Service S.A.(posiadane mocne strony), które posłużą do budowy postulatywnych modeli kompetencyjnych w ujęciu osób odpowiedzialnych za: zarządzanie strategiczne, zarządzanie marketingiem i sprzedażą, zarządzanie kapitałem ludzkim, zarządzanie finansami, zarządzanie rozwojem.
- Kadra kierownicza średniego szczebla, która mogłaby zająć stanowiska najwyższego szczebla (zasilić bank talentów kierowniczych na potrzeby realizacji strategii rozwoju Work Service S.A.).
- Luka kompetencyjna kadry kierownicza średniego szczebla w obszarze kompetencji, które są potrzebne na najwyższych szczeblach zarządzania w grupie kapitałowej Work Service S.A. na potrzeby opracowania dla nich programów rozwoju.
Cel badań
- Identyfikacja i diagnoza kluczowych kompetencji kadry kierowniczej najwyższego szczebla na potrzeby realizacji strategii rozwoju Work Service S.A.
- Identyfikacja spośród kadry kierowniczej średniego szczebla potencjalnych kandydatów (talentów) na najwyższe szczeble zarządzania w Work Service S.A. (Dyrektorów, Członków Zarządu spółek w grupie kapitałowej, itp.).
- Ustalenie luki kompetencyjnej kadry kierowniczej średniego szczebla w obszarze kompetencji, które są potrzebne na najwyższych szczeblach zarządzania w Work Service S.A. celem opracowania dla nich programów rozwoju.
- Budowa modeli kompetencyjnych kadry kierowniczej najwyższego szczebla (w ujęciu osób odpowiedzialnych za zarządzanie strategiczne, zarządzanie marketingiem i sprzedażą, zarządzanie kapitałem ludzkim, zarządzanie finansami, zarządzanie rozwojem).
Rezultaty projektu
- Raport z badań, zawierający m.in.
- Kluczowe kompetencje kadry kierowniczej najwyższego szczebla na potrzeby realizacji strategii rozwoju Work Service S.A.
- Modele kompetencyjne kadry kierowniczej najwyższego szczebla (w ujęciu osób odpowiedzialnych za zarządzanie strategiczne, zarządzanie marketingiem i sprzedażą, zarządzanie kapitałem ludzkim, zarządzanie finansami, zarządzanie rozwojem).
- Listę potencjalnych kierowników średniego szczebla, która mogłaby zająć stanowiska najwyższego szczebla (zasilić bank talentów kierowniczych na potrzeby realizacji strategii rozwoju Work Service S.A.).
- Lukę kompetencyjną kadry kierowniczej średniego szczebla w obszarze kompetencji, które są potrzebne na najwyższych szczeblach zarządzania w Work Service S.A., celem opracowania dla nich programu rozwoju.